Фінансова політика компанії AGRONIX
1. Оплата за продукти компанії здійснюється до початку занять або надання послуги.
2. Способи оплати:
- на нашому сайті картами Visa/Mastercard будь-якого банку світу через платіжну платформу WFP.
- оплата частинами від сервісу Mono Pay.
- за реквізитами на розрахунковий рахунок.
3. AGRONIX не стягує жодних додаткових комісій чи зборів за здійснення оплати послуг, але залежно від обраного Вами способу оплати банківські чи інші фінансові установи (провайдери платіжних систем, платіжні установи тощо) можуть встановлювати комісію за таку оплату. Розмір та порядок встановлення зазначених комісій визначається самостійно банківськими та іншими фінансовими установами та не залежить від AGRONIX.
4. Для обробки платежів за послуги ми залучаємо третіх осіб. У зв’язку з цим, Ви надає згоду та уповноважуєте нас передавати усю необхідну інформацію про Вас третій особі, яка є провайдером платіжної системи, для належної обробки і виконання платежів. При цьому, ми можемо змінити провайдерів платіжних систем та платіжні установи. Відповідно деякі способи оплати можуть час від часу додаватися або ставати недоступними. Зверніть увагу, що AGRONIX не є платіжною установою, і ми не здійснюємо обробку Ваших платежів від нашого імені.
5. Загальна вартість послуг визначається індивідуально та залежить від обраного продукту/курсу.
6. У разі неможливості учня прийняти участь у навчанні після старту навчання кошти не компенсуються. Одноразово учень може перенести своє навчання на наступний потік повідомивши про перенесення за 3 дні до початку навчання.
7. Після оформлення замовлення та його оплати, у кожному окремому випадку, Ви отримуєте право відмовитись від послуг та запросити повернення коштів. Ви маєте право відмовитись від оплачених послуг, повідомивши нас про це у встановлений строк (період відмови). Від дати отримання нами запиту на повернення залежить можливість повернення коштів та сума утримань, пов'язаних із поверненням.
Повернення коштів можливе лише до початку першого заняття. Якщо ми отримали запит на повернення:
- за десять (10) та більше календарних днів до запланованої дати проведення навчання незалежно від причин відмови, ми повернемо вам усі отримані кошти (за вирахуванням комісій платіжних систем, пов'язаних із поверненням);
- у період від дев'яти (9) до п’яти (5) календарних днів включно до запланованої дати проведення навчання, незалежно від причин відмови – ми повертаємо отримані кошти за утриманням п'ятдесяти (50) % від сплаченої суми;
- у період від чотирьох (4) до одного (1) календарних днів включно до запланованої дати початку навчання незалежно від причин відмови – ми повертаємо отримані кошти, за утриманням сімдесяти (70) % від сплаченої суми;
- менш ніж за один (1) календарний день до запланованої дати початку навчання та пізніше – ми не здійснюємо повернення. Ми утримаємо всю суму авансу як компенсацію збитків, завданих односторонньою відмовою від договору.
8. Наслідки відмови від послуг:
- якщо Ви оформили запит на повернення у вказаний термін, ми повернемо вам кошти протягом тридцяти (30) днів з дня отримання запиту.
- для повернення коштів ми скористаємося тим самим способом платежу, який ви використовували для оплати послуг. Ми утримаємо із суми повернення всі додаткові комісії банків та платіжних систем, пов'язані з поверненням платежу.
9. Правила, зміст та вартість акційних пропозицій не розповсюджується на вже придбані товари/послуги.