Приймаючи цю публічну оферту, Ви погоджуєтесь зі всіма викладеними нижче умовами і підтверджуєте, що Вам зрозумілі всі її положення та укладаєте на цих умовах договір про надання послуг компанії «AGRONIX».
ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ (ПУБЛІЧНА ОФЕРТА)
м. Київ. 22.02.2024
Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (Публічною офертою та Публічним договором) від компанії «AGRONIX» (через фізичну особу-підприємця ЧЕРНЯК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ, яка діє на підставі Виписки з ЄДР юр.осіб, ФОП та ГФ № 2003460010001004395 від 12.04.2023), (в подальшому «ВИКОНАВЕЦЬ»), укласти цей Договір про надання послуг (в подальшому «Договір») на встановлених Виконавцем умовах з фізичною та юридичною особою, яка виявила такий намір (в подальшому «ЗАМОВНИК»).
Згідно із ст. ст. 633, 641 Цивільного кодексу України умови Публічної оферти та Договору є однаковими для всіх споживачів. Оплата Послуг за реквізитами, що вказані в Договорі, є акцептом даної Публічної оферти, що прирівнюється до укладення Договору на умовах викладених нижче по тексту. Договір вважається укладеним в порядку ст. ст. 638, 642 Цивільного кодексу України. З моменту здійснення Вами (ЗАМОВНИКОМ) дій, спрямованих на отримання Послуг, що передбачені розділом 1 Договору, Ви підтверджуєте, що умови та порядок надання Послуг Вам зрозумілі, Ви їх приймаєте і надаєте повну та безумовну згоду з умовами цієї Публічної оферти без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт).
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. ВИКОНАВЕЦЬ бере на себе зобов’язання за рахунок коштів ЗАМОВНИКА надати обрану послугу, а саме здійснити обраний Курс навчання.
2. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Цей Договір укладається на умовах договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України) та вважається укладеним з моменту прийняття публічної оферти.
2.2. Приймаючи публічну оферту на укладення такого Договору, ЗАМОВНИК підтверджує, що він повністю приймає його умови.
2.3. ЗАМОВНИК приймає (акцептує) оферту шляхом: здійснення конклюдентних дій – оплати вибраного Курсу на умовах, зазначених у §3 цього Договору. Письмова форма цього Договору згідно ЗУ «Про електронну комерцію» додатково може підтверджуватися направленням електронного листа.
2.4. Зміни/доповнення до Договору вносяться Виконавцем та набувають чинності з моменту розміщення на Сайті нової редакції Договору. Замовник погоджується та приймає зміни/доповнення до Договору безумовно та беззастережно.
3. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
3.1. Ціна визначається та застосовується відповідно до обраного ЗАМОВНИКОМ Курсу, яка вказується на відповідній веб-сторінці Курсу та (або) соцмережах чи рекламних матеріалах.
3.2. Розрахунки за послуги здійснюються шляхом перерахування грошей на рахунок ВИКОНАВЦЯ чи через онлайн платіжні системи, що використовуються ВИКОНАВЦЕМ до початку терміну надання такої послуги.
3.3. Замовник здійснює оплату послуг на умовах 100% передоплати або оплати частинами. При цьому розмір кожної частини, строки її оплати встановлює Виконавець. Порушення умов оплати є причиною у відмові наданні Послуг Замовнику.
3.4. Розмір оплати встановлюється за весь термін надання послуги і не може змінюватись у процесі навчання.
3.5. Оплата Послуг ЗАМОВНИКОМ (в тому числі і часткова) означає ознайомлення та повну згоду ЗАМОВНИКА з умовами даної оферти.
3.6. У разі неможливості ЗАМОВНИКА прийняти участь у навчанні після старту навчання кошти не компенсуються. Одноразово ЗАМОВНИК може перенести своє навчання на наступний Курс повідомивши про перенесення за 3 дні до початку навчання.
3.7. ЗАМОВНИК може отримати знижку на ціну Курсу. Умови надання знижки на Курс доводяться до відома ЗАМОВНИК через рекламні матеріали. Знижка не надається після купівлі Курсу.
3.8. Виконавець має право в односторонньому порядку змінити вартість Послуг до моменту оплати шляхом публікації нової ціни на веб-сайті.
4. ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
4.1. ВИКОНАВЕЦЬ має право отримувати від ЗАМОВНИКА інформацію, необхідну для надання послуг за цим Договором, а також отримати за надані послуги оплату відповідно до обраного ЗАМОВНИКОМ Курсу.
4.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний здійснювати надання послуг ЗАМОВНИКУ на матеріально-технічній базі ВИКОНАВЦЯ шляхом залучення особового складу ВИКОНАВЦЯ, а за необхідності із залученням провідних фахівців.
4.3. ЗАМОВНИК має право на отримання якісних послуг з обраного Курсу навчання.
4.4. ЗАМОВНИК зобов’язаний нести відповідальність за дотримання Правил внутрішнього розпорядку ВИКОНАВЦЯ, вимог техніки безпеки та протипожежної безпеки, а також правил санітарії та гігієни.
4.5. ЗАМОВНИК зобов’язаний дбайливо ставитися до майна ВИКОНАВЦЯ.
4.6. ЗАМОВНИК зобов’язаний своєчасно оплатити надані ВИКОНАВЦЕМ послуги відповідно до обраного ЗАМОВНИКОМ Курсу.
4.7. ЗАМОВНИК зобов’язаний надати ВИКОНАВЦЮ актуальну інформацію про засоби зв'язку для направлення інформаційних матеріалів, а також для зв'язку ВИКОНАВЦЯ з ЗАМОВНИКОМ в рамках надання Послуг, згідно з цією офертою. ЗАМОВНИК несе відповідальність за достовірність наданої інформації.
4.8. ЗАМОВНИК отримує сертифікат про проходження обраного Курсу навчання лише після повної оплати курсу та проходження навчання.
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
5.1. У разі невиконання або неналежного виконання обов’язків, передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.
5.2. ЗАМОВНИК, який не відвідував заняття без поважних причин вважається таким, що отримав послугу без видачі свідоцтва про проходження курсу та без повернення коштів за навчання.
5.3. У разі пошкодження обладнання та приміщення ВИКОНАВЦЯ внаслідок винних дій ЗАМОВНИКА, останній відшкодовує ВИКОНАВЦЮ понесені ним внаслідок такого пошкодження збитки (крім упущеної вигоди).
5.4. У випадку порушення ЗАМОВНИКОМ умов цього Договору, ВИКОНАВЕЦЬ не несе відповідальності за своїми зобов’язаннями.
5.5. Усі суперечності, які виникають при виконанні СТОРОНАМИ своїх зобов’язань за цим Договором, вирішуватимуться ними шляхом переговорів, а при недосягненні згоди вирішуються у господарському суді у порядку, визначеному законодавством України.
6. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
6.1. Цей договір набирає чинності з дати його підписання та діє протягом трьох місяців.
7. ПРИПИНЕННЯ ДОГОВОРУ
7.1. Припинення виконання даної оферти можливо в односторонньому порядку ВИКОНАВЦЕМ у випадку:
- порушення ЗАМОВНИКОМ обов'язків або умов, передбачених даною офертою.
- поширення недостовірної, неправдивої інформації, інформації, що ганьбить честь, гідність, ділову репутацію ВИКОНАВЦЯ, а також інформації, що спонукає і закликає до міжнаціональної, етнічної, расової нетерпимості, ворожнечі, війни, зміни державного устрою країн, інформації, поширення якої заборонено чинним законодавством України та нормами міжнародного права;
7.2. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань відповідно до цього Договору, якщо це невиконання є наслідком обставин непереборної сили/форс-мажору, які підтвердженні Торгово-промисловою палатою України і настали після вступу в дію цього Договору.
7.3. Причини, викладені в цьому пункті, не є вичерпними.
8. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
8.1. Замовник гарантує, що всі умови цього Договору йому зрозумілі, він погоджується з ними, приймає їх безумовно, беззастережно та в повному обсязі.
8.2. Акцептуючи цей Договір, ЗАМОВНИК гарантує, що володіє необхідним обсягом правоздатності та дієздатності та діє у своїх інтересах.
8.3. ЗАМОВНИК не має права передавати свої права та обов’язки за цим Договором третій стороні без письмової згоди на те ВИКОНАВЦЯ.
8.4. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» ЗАМОВНИК надає ВИКОНАВЦЕВІ згоду на обробку та зберігання своїх особистих персональних даних, переданих шляхом замовлення Послуг на веб-сайті. Персональні дані обробляються та зберігаються з метою забезпечення реалізації відносин, що виникли на підставі цього Договору, а також в інших цілях, які не суперечать законодавству України.
9. ЗГОДА НА ФОТО- ВІДЕОЗНІМАННЯ
Приймаючи УМОВИ (здійснюючи акцепт оферти), ЗАМОВНИК надаєте згоду на:
- організацію та ведення фото-, аудіо- та відео-знімання, а також веб-трансляцій занять та заходів, що проходять за участі ЗАМОВНИКА;
- використання компанією AGRONIX фото- та відеоматеріалів, що містять зображення, голос, виконання ЗАМОВНИКА з рекламною метою (у тому числі на їх переробку та розміщення в мережі Інтернет).
10. РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧЕРНЯК МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Місцезнаходження: Україна, 09000, Київська обл. Сквирський р-н., місто Сквира, вул. Карла Болсуновського, буд 53, квартира 25.
IBAN UA573220010000026004310023831 в АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»
ЄДРПОУ 3396702076
МФО 322001
Є платником єдиного податку другої групи
biz.agronix@gmail.com